Website Kurma

Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak bünyelmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve taalluk alanları gibi değişkenleri belirleme edebilirsiniz.

█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz karınin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.

█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, yaraşır maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş bihakkın emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde makam yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle beraberinde artık “ne istersem onu tuzakırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek gözcü koca rol oynadı:

▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş süreçlerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu.

https://kurma.website/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.