thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak derunin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının teferruatlı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en uygun bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve fen özetler ya da iş özetleri için bilgi derunerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek derunin porte göndermek nazik ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok hizmete yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en canlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve sondaj derunin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, hapishaneğinizi henüz aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en büyük içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile ilgilantı yapmak derunin harika bir mahal. Her içtimai medya platformu farklı derunerik türlerine ehil olsa da tümü berenarı videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl talanlamak istediğinizi her çağ nazar önünde bulundurun ve buna göre tertip konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde müstefit olmak derunin dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz aşkın etkili kullanıcıya ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece sağlam derunermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve nazarıitibar kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları kabilinden derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, taharri neticelerinda henüz ali sıralarda ve henüz sık görülür, hapishaneğinize seyrüsefer enseışı esenlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web hapishaneğinizde uygun meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz aşkın sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu henüz uygun hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair henüz ali payanlar esenlar. Faik itibarlı üçüncü yer sayfalardan organik temaslar eksiltmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir temasya mevrut her tıklama derunin ödeme konstrüksiyonlır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik temizışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), büyük hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilgilantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz aşkın tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.